Saturday, June 23, 2007

Baik Punya Cilok

Ni bukan pasai cilok motor dan dah tentu bukan pasai filem baik punya cilok... ni pasai cilok masa aku study dulu...


bak kata pepatah alang alang menyeluk pekasam biarlah sampai ke pangkal lengan... begitu la aku dengan study ku... kononnye la... heheh


sebab tu lah ade satu assignment tu... yang aku parttner ngan sahabat aku... kitorang buat sampai 30 helai... pergh.... dahsyat tu... punya la semangat belajo masa tu...hehheh... padahal... cut and paste dari internet je....tu kira cilok la tu... dah tu siap kutuk kutuk ade sorang member yang siap ngan 5 helai je... sekali masa kuar mark... yg 5 helai tu lagi tinggi mark dia.... huwaaaaa.....


satu lagi aku cilok assignment kawan aku... sebenarnya aku pinjam tapi aku cilok la ape yang dia dah buat...aku copy dan adjust sikit sikit..... bila mark kuar....pergh!!! unbelievable!!! dengan bangganya aku nak bagitau...dua dua dapat telur ayam!!! ... kesian kawan aku tu...


bye!!


5 comments:

Name : achoy06 said...

ann,some pic. x leh view..
anak hang dah boso ekk ..

Anonymous said...

Woi An,
Mana ada copy paste dari internet la, Copy bulat bulat dari buku. Waktu tu ada internet ke?
Se ingat aku Pc yg kita taip tu pun pakai 386 tak pun 486 tu pun paling laju dah aku rasa. Windows 95 pun tak keluar lagi....
Patut la Daud boleh bukak kedai, sebab dia dapat markah tinggi...

an2 said...

achoy: ko komen kat salah post ni... tapi.. memang anak aku dah beso... sama macam aku jugak..

aen: eh ye ke... alamak! sudah tukar ka?

Name : achoy06 said...
This comment has been removed by the author.
Name : achoy06 said...

yerla ann..salah ruanG la pulaK..heheh. Ko ngan marhen cerita apa tu..sampai nama daud pun keluar...